Herre gud

Jag hatar verkligen folk som blir misshandlade , mördad kränkt allt
jag har alltid sagt man ska ta vara på den tiden man har med varann för man vet aldrig när det är försent !
som endel säger " jag hatar min mamma" man kan ej hata sin mamma för det är hon som har fött dig hon som ha uppfostrat dig och gett dig allt och hon som får stå ut med allt som händer i vår ungdomsliv!
tänk så mkt våra mammor gör för oss varje dag?!
jag är tacksam att jag har min mamma & jag skulle verkligen inte kunna leva utan henne!
jag har sagt innan att jag hatar mamma men det är något jag ångra mig varje dag
jag älskar min mamma & det kmr jag alltid att göra!
nej nu ska jag kolla på tv sen sova!
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0