Hemma hos baby!

japp tog bussen in till stan mötte upp stoffe och macke och några till senare gick vi till bio och bokade plats på Fame sen gick vi inne i stan och kollade runder skulle köpt armbandet idag men blev ej så för DET FANNS FAN TA MIG INTE! blir sur:/
iaf så gick vi hem till  macke där och satt och kollade på film sen in till stan igen och åt mat på BK sen köpte vi popcorn & läsk och gick in och kollade på filmen Fame , riktigt bra film men man ville ju veta lite mer om ungdomarnas bakrund, men det va ja tycker hehe :P men annars ger den en 10:D haha
nu har jag fixat musik laddningsprogram till denna unga pojken !

och vet ni? han är bara för gullig han låste ut mig från hans rum sen va ja tvungen och blunda så ja fick lägga mig i sängen sen plötsligt hörde ja låten I can be your hero och sen fick ja kolla så hade han tänt ljus massa gulligt:$
älskar man inte sin pojke då? hehe nej nu ska ja ej skryta hur bra min pojkvän är:) hoppas alla ha haft en bra dag idag :)

nu ska ja gå och mysa med baby:D

OCH EN SAK , SKULLE KANSKE TRÄFFAT MIN LISA I HELGEN MEN BLI EJ SÅ :'(

Puss


Kommentarer
Postat av: kubra

fina bilder:)

vad gör du idag?<3

2009-10-29 @ 14:38:22
URL: http://kclp.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0