Hej!

Hello Hello!
skolan tar verkligen kol på en:/
Iaf hoppas alla haft en bra dag för det har ja haft utom en viss sak!
När killar vet att man har kille så förstår jag mig inte på att dom ändå ska röra än:S
en kille i min klass tog mig på röven han vet mkt väl att jag har kille !
det är äckligt =/
men iaf åkte in till stan gick till Bk och träffade stoffe och hans tröga vänner :)
sen så stod vi utanför bk och hängde hahah sen gick vi te tågstationen för Fredrik skulle ta tåget
sen gick vi te vår buss och vi kom hem och myste åt mat sen kollade vi på en film som vi inte är klara med
så de får bli att se den imorron .  Jagälskarstoffepoffe <3
finns väll inte så mkt att skriva att dt inte blev någon Nybro för mig :( och bby kanske ska jobba i helgen aja
men så kan de va:)
och jag ska sluta äta mina p-piller bli så jävla känslig av dom:S bölar för inget:S
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0