Godkväll!

HAJ HAJ HAJ HAJ! :D

jag mår toppen! hoppas alla andra gör det också förlåt för dålig uppdatering idag men det är såhär jag är en upptagen person HAHA nej jag skojar:P
men jag har vart på en lektion idag sen lunch sen stack ja till stan med nettanbettan och kollade runder hon köpte avfärgning och gjorde hål i örat sen så ha ja vart och bytt armbandet så det blev dyrare än det hade tänkt sig men iaf så åkte ja och baby hem till mig och sov massovis av timmar sen mat och sen mys nu är ja hemma helt bajs själv eller ja mami e också hemma men nu har ja inte tid och skriva

ha knappt tid imon heller ska te skolan va med stoffe någon timme sen vara med Linn:D
puss<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0