god natt!

ja det blev en snabb uppdatering innan !
jag är hemma nu iaf , jag har suttit och pratat med mamma om att jag vill ha ett par jeans för mina jeans leggings för andra gången ha gått sönder i röven på mig :S
sen har ja visat henne lite Jofama grejer Kenzas märke, mamma undrade hur jag visste allt
haha jadu vad säger man? data nörd + blogg nörd?
nej men iaf idag har jag och stoffe bara tagit det lugnt gick och la oss halv sex imorse vaknade vid elva ha
kollat på filmer och vart ute och gått med hundarna o vart på mat öppet o ätit mat med hans familj sen fick ja sjukt ont i min mage så han fick fixa värmekudde så ja låg där som en död idiot haha.
iaf nu ska jag berätta lite om att byta linje.
jag har kommit på Fordon är inte min grej visst jag gillar att pilla med bilar och älskar STORA bilar men
det vi lär oss nu är inget jag vill hålla på med , så jag ska prata med rektorn denna veckan som kommer om det finns en chans att hoppa in i Media , för jag ha velat gå där sen jag gick i 4an, så ja nu vet ni lite om det jag ha alltid velat lära mig teckenspråk & massera och ta sjukt fina bilder , älskar att ta kort .
nej nu orka ja inte sitta här mer ska sova nu:)
God natt sov gott
hoppas alla kommer sova gott inatt:)
Puss

Kommentarer
Postat av: lajs

mina leggins går fan oxå sönder :O

2009-10-30 @ 08:30:39
URL: http://lajsnajs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0