God morgon!

Hoppas alla har sovit gott i natt !
jag hade sovt att sova men jag somnade till slut iaf vaknade halv sex och såg att mami hade fyllt på min mobil :) tackar! ska snart hoppa in i duschen sen börja göra mig ordning för skolan
har gympa idag & jag har redan träningsvärk i axlen som satan men det är bara bita ihop och börja jobba riktigt mycket på gympan sen har vi matte och engelska hoppas jag slutar kl 1 idag får se om det blir något gym annars får jag se vad som händer idag :)
nej nu har jag inte tid att sitta här mer men jag lägger in en outfits när jag kommer hem från skolan!
nu får alla har en jätte bra dag:)
Puss

Kommentarer
Postat av: Lajs

Jag här oxå träningsvärk:( fast de är tack vare henkes tjockis lillebror som man fick bära runt på:p ha en kanon dag baby love you

2009-10-19 @ 07:53:44
URL: http://lajsnajs.blogg.se/
Postat av: Leia ♥ - det lilla extra

Tja! Hur är det? :D

2009-10-19 @ 12:42:31
URL: http://leiabloggar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0