God kväll!

Hoppas alla har haft en bra dag idag :)
Jag har haft en rättså bra dag idag :)
om det är nu någon som bry sig;)

men iaf har haft Matte diagnos idag
gick rättså där bra !
sen hade vi bild dt gick åt skogen :P
engelska & svenska gick bra:P


men sen stack ja till stan och väntade på älsklingen och vi stack och åt mat
med joel martin och fredde!:)
sen gick vi runder i stan och vi gick till guldfynd där hittade jag massa
jag och stoffe har kollat på en sak så jag hoppas dt blir dt men vill ba han ska överaska mig =)
jag ska köpa ett armband till han också som passa till hans halsband :)
sen ska ja köpa ett halsband till mig själv också :)

men iaf har hittat halloween dräkt o ska ba få pengar så jag kan shoppa kläder också:)

jag längtar till min födelsedag tror dt kommer bli min bästa på år o dar:) hihi
nej nu ska jag sluta skriva massa skit :)


Stoffe, jag älskar dig mest i hela världen <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0