God kväll!

Hoppas alla har haft en bra tisdag :)?

för dt har jag verkligen haft!
åkte in till stan med mami
stack och bokade biljetter till pappa sen till guldfynd och köpte present till baby och ett halsband till mig ett litet kors halsband , är dt ovanligt onej! hah

sen gick vi till um och pratade om nya p-piller sen till apoteket och hämtade ut dom
sen vidare till domus fixade en ros sen te H&M köpte klänning och mössa och halsduk tyvär så får ni vänta tills imon med allt för jag orka ej lägga in dom bilderna på datan:P min data är lite seg just nu
men åkte hem lite snabbt sen in till stan igen och träffa baby! där vi mötte sandra och frida riktigt roliga typer:) men vi ha vart och kollat på en tröja te baby t-shirten va snygg! sen gick vi och åt mat sen hem till mig och så fick han sin present men tyvär va armbandet för litet :'( trodde ja skulle bli sur! hah men vi ska fixa det där imon så blev han glad för rosen också^^ vi myste och kollade på film:) sen stack vi ner till affären köpte läsk sen gick vi te bussen för  han skulle hem :(

men jag tog en lite puss bild på oss här hemma ! mohaha:D



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0