God Dag!

Hej Alla Läsare! :)
hur mår alla idag då :)?
jag mår sådär men jag har mina själ faktiskt:)
mtt liv är inte perfekt som sagt :P

men iaf vad har ni gjort i helgen ?
jag har vart med min älskling hela hela helgen
i fredags så kollade vi på film och somnade väldigt snabbt igår så va
vi ute med hundarna och va på netto , och köpte lite lördags godis ska ju sluta med sånt skit jue:)
man måste börja någon stans:)

jag ska bli smal och fin ^^ haha
men iaf inatt har det vart den jobbigaste natten på länge jag ber om ursäkt älskling
och hoppas allt bli bra mellan oss igen för du är verkligen allt för mig och du kommer alltid vara
den första i mitt liv !
Jag älskar dig <3

på tisdag ska vi göra ett tal och jag har ingen aning om vad jag ska skriva faktiskt:(
helt depprimerad faktiskt . men ah
idag är det 3 månader mellan mig och min stoffe och jag är tacksam för jag har dig !
tsm är vi starka och oslagsbara :) hihi

har inte så mkt mer och säga !

puss puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0