...........

Japp nu är det bara tankar som kommer komma upp här!
man kommer till skolan man är på bra humör sen är det en annan jävel som ska va sur för hon inte ha snus
då blir man påverkad ! sen får man migrän inte nog med att hon e arg när ja ej vet varför när hon ha snus men då börja hon rycka i bordet då får ja damp!!
sen stack ja hem för ja klarade inte av ljus/ljud och folket ..
gick och la mig vid tolv vaknade vid fyra
där i mellan fick jag ett sms av min kompis hon berättade för mig igår att det är en på skolan som vill slå henne & sin kompis, min kompis hade slutat tidigare idag så hon hade kört bil hem, då får höra att hennes kompis hade blivit slagen av denna personen då!
blir man inte arg?!
jag hatar kvinnomisshandlare så det skriker om det!
dom borde döö!!!
skulle vart med linn idag men jag måste packa tills imon och hon hade mkt och göra!
sen stoffe o jag skulle ba ses men det blir ej så.
jag ska till pappa imon hoppas hans sambo är riktigt sjuk så hon inte följer med till kamlar och hämtar mig!
hoppas jag & pappa kan hitta på ngt på lördagen!
hoppas alla har haft en bra dag hörs senare!puss

Kommentarer
Postat av: lajs

du & jag baby!

2009-10-22 @ 20:34:40
URL: http://lajsnajs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0