Aktiv idag !

Jag är faktikst stolt över mig idag!!
jag har verkligen gjort allt jag har orkat på gympan sen så har jag jobbat satan på matten och gjort mkt på engelskan  stack till um fixade tid där hem satt lite här men började skriva mitt tal direkt sedan så kom Maria så vi började laga mat suttit och prata med henne lite grann och kollat på film med Bam , nu passar jag Skrollan för mamma& Lisa är och lämnar hunden vi fick i lördags men dt gick inte att ha henne här:( för det första hennes svans är tre meter lång slår precis allt och så högg hon till Skrollan idag:/ men iaf jag fundera på att ut och gå ikväll med hade vart riktigt skönt :)  får se om dt blir med Malin :) jag behöver ut och gå och röra på fettet:D
Efter Nyår blir dt nya tag blir att fixa ett gymkort och börja röra på fettet :D
jag satte på musik på datan jag har sånna låtar jag aldrig har hört innan så ibland undra jag va ja får all musik ifrån hehe men musiken är bra så :)
snart är det inte lång tid tills jag blir 18 wiiiho :)
nu har jag inte så mkt mer att skriva!
Lajs : man kan inte lita hundra på alla vänner längre det är omöjligt för alla snackar skit bakom ryggen på än jag vet har lärt mig de . hellre håller man käften eller annars säger man dt rakt i ansiktet på personen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0