Sista inlägget

för idag och imon !
ska skita i att skriva här imon för imon är det som sagt min & stoffes 4 månaders dag , det blir att städa att plugga och mysa det är vår dag imon =)
+ att jag ska sova hos han, första gången vi får sova med varann på vardagar sen hans moped blev sönderslagen här på näsby ! men ah det kommer bli skönt att vakna upp vid honom gå in och duscha tsm och göra ordning sätta sig i köket och kolla på när han gör frukost till oss ^^ det är min gulliplutt!
Japp, jag & malin har löst allt, jag tror jag har en 18 årskris.
jag har aktiverat mitt Csn kort och skrivit på alla papper till försäkringskassan sen har ja gjort matte &
skrivit till extrabild eller va det hette dt företaget som tog kort på oss i skolan.
har inte fått något klasskort:S sen säger Noor man måste ringa till dom om man vill ha skolkatalogen med helt sjukt låter det inte? aja jag tkr ja ha vart lite sådär aktiv idag haha!
imon har jag sovmorgon så kanske ett inlägg kommer imon eller jag vet inte^^
ska packa kläder som jag ska ha på mig på torsdagen usch hatar detta buuhu!
kläder suger haha !
men ni får ha en bra kväll och hoppas ni sover gott !
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0