saknar min

pojk! har inte sett han på hela dan men så kan det vara ibland
men iaf va matte i morse fick lite skäll han tyckte inte om när ja va så arg hela tiden och tyckte ja kunde byta grupp då haha , sen hade vi datakunskap sen så va det bild fick reda på vad jag hade på lera! skålen fick ja VG+ och bilen VG - haha :p så lite duktig e jag allt ;) hade engelska sen gjorde klart dom sidorna jag skulle göra hade svenska sen kollade klart på filmen sen svarade vi på frågor ! jag har sett mig själv i skolkatalogen nu är ju riktigt snygg;) haha skojar ! tog bussen in till stan satt och pratade med Güney om lite saker som har hänt sen så stack jag o annette till apoteket sen till Marias jobb och snackade lite skit sen åkte vi hem nu sitter jag här och kommit på detta är mitt längsta inlägg på ett jävligt bra tag!
och jag ska leka med malin ikväll Andra Avenyn står på schemat ikväll ;)  haha
sen så imon ska jag & annette kanske dra ut men det är jag får pengar på torsdag så det känns lite jobbigt men annars dra vi ut nästa onsdag då ha vi pengar^^  Fredag blir deet ut och äta kina mat blir det kanske?
lördag älmhult, med baby :) <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0