riktigt bra helg!

I fredags åkte jag ju in till stan och träffade Stoffe vi gick till H&M och kollade efter hårfärg , eyeliner och en tröja!
men tröjan köpte ja inte jag ska köpa den tror jag :) 99 kr är inte så jätte farligt men det får bli efter jag har vart på bio och lite sådant:) och vi åt en burgare på Bk sen gick vi till Maxi köpte läsk & glass tog bussen hem till mig sedan och vi började göra oss ordning ! jag skulle bjuda familjen + stoffe då på en grogg Malin har lärt mig

Bacardi apple & sprite + piggelin glass i =)
sen så tog vi bussen vid halv sju tror jag in till stan vi skulle äta på
Peking , första gången jag äter på kina resturang jag tog stekt kyckling med bambuskott + champijoner , ingen höjdare men det gick och äta . vi tog sitt glas också =) smirnoff ice (Y)  sen åkte vi hem jag och baby gick o la oss va så trötta haha.

i lördags : så duschade vi och åt frukost sen drack vi glögg & pepparkakor för i år ;D
sen fick vi börja vandra till öb sen åkte vi till jysk baby måste ju ha en ny säng när jag ska bosätta mig hos honom ;) nej men så åkte vi till ikea i malmö näst störta i hela världen! riktigt stort va de!
vi åt mat där med :) blev stekt kyckling med pommes & beanaisås (?) jag köpte en lampa till mami och en hjärtram som jag ska fixa till lite=) 

Stoffe köpte datastol , skrivbord och laka precis sånt som jag har;) haha
åkte vi hem till han började göra ordning hans rum sen blev dt glögg och pepparkakor=)  
sen åkte ja hem och gick o la mig hade så ont i huvudet och va svin trött haha!

idag är det söndag, nu väntar ja på mina baugetter ska bli klara i ungen så man kan börja äta sen ska jag
börja plugga lite på allt jag har att göra , sen ska ja flörta med mami om hon vill färga mitt hår =)
får bli en outfits sen min baby va så gullig så han köpte batterier till min kamera i fredags ^^ haha

sen ikväll så blir det kanske hem till baby och hjälpa han med sitt rum igen , ja vet inte om jag kommer sova där eller inte, hade vart skönt ^^  imon blir dt badhuset eller jag vet inte om jag får bada ens =S men aja !

nu är jag klar =)

Puss puss

Kristoffer, du är mitt allt <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0