onsdag!

igår va dt helt okej i skolan!
efter skolan va jag med baby, stack till bk och åt mat sen köpte vi glögg o peppakakor sen hem till han myste som fan !!! kollade på filmer och tog dt fett lugnt sen kollade vi på andra avenyn och åt peppakakor och glögg!
sen vid halv tio tog jag bussen hem:) gick o la mig med en värmepåse på magen hade kramper i magen:(
idag är dt onsdag tre lektioner  svenska och två lektioner med fordonsteknik!
sen blir dt att dra och sola ! fett sköönt säger ja bara!
sen blir dt att dra hem och slappa o ta dt lugnt:)
detta får dt bli idag!
HOPPAS PÅ ATT JA FÅ MINA UGGS IDAG!! ><
vill ha varma fötter inte kalla:P
imon blir dt baby=)
fredag blir dt baby & Frida , Sandra bio dags!
New moon ska vi kolla på:) ja vet en som kommer dreggla;) lilla frida haha
sen ska baby o jag cykla hem för han ska sova hos mig sen dagen därpå ska han jobba=)
min duktiga lilla pojki:D
har inte så mkt att säga en att jag gjorde ju omprov igår!
12 va G och ja fick 11.5 :S HATA MIN LÄRARE HAHA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0