Ny kamera

JA TACK!
hittat en sjukt snygg kamera för 800 kr 10 megapixel
och den ska verkligen bli min!

min urgamla kamera börja verkligen bli gammal för att den stängs av när man försöker ta kort och massa?!  aja blir en ny kamera efter jag ha fyllt år hoppas den bara finns kvar där då =)

men iaf har alla haft en bra dag idag ? :)

det har jag haft för engång skull:D
Gympan är faktikst min favorit ämne  i skolan:) ändå om jag hatar läraren :)
men iaf ha haft dt sen så hade jag matte & engelska sen kom annettes kille och hämtade oss vi skulle till 24h gymmet och hon skulle köpa gymkort men det va ej öppet för oss andra som inte är medlemmar där dom ha öppet mellan 16.00 - 19.00 men så kan det också vara: )
har gjort lite matte & har kollat på Riverside nu sitter jag här i köket och lyssna på musik och lite sådant:)

Lisa mamis kompis hon ha lärt mig ett nytt sätt att träna undermagen så det kommer jag börja göra varje dag :)  så är det bara:D

och en sak till endel i klassen ha fått klassfotot:S men jag har inte fått det
jag blir ledsen om jag inte får något ! för då borde dom fan inte ha sånt skit på internet att man ska skriva in.

japp  nu kmr det lite bilder:)




Vill ha min baby här!

Kommentarer
Postat av: lajs

tell meeee?:D:D:D

2009-11-02 @ 16:47:54
URL: http://lajsnajs.blogg.se/
Postat av: lajs

asså tränings saken?:D

2009-11-02 @ 16:48:34
URL: http://lajsnajs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0