mår jätte dåligt:(

fyfan säger jag bara!
stack hem från skolan har typ sovit sen har ja vart på maxi med mamma o maria nu är jag hemma igen och mår pi och blä ! om jag inte hade mått så dåligt & lovat mamma och hjälpa med att städa i helgen hade jag åkt till Nybro med älsklingen! men blir tyvär inte så !  får ta något och äta sen och kolla på tv !

Asså jag vågar knappt gå ut på näsby längre!
en 19 årig tjej blev kraftigt misshandlad idag ute på näsby fält!
ingen vet om hon kommer överleva !

sen alla dessa rån här på näsby
som netto bageriet & pizzerian är hotade:S
va fan är folkets problem egentligen:S

nej hatar verkligen detta stället!!!


& jag saknar min pojk jätte jätte mycket !!
<3


Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0