kan man

bli tröttare en såhär?
jag hade kunnat lägga mig och sova nu!
men nej jag ha vilat mig typ en halv timme nu , först smsa malin när man väl ha somnat in :P
sen när man väl ha somnat in o orka inte resa sig på ett bra tag så ringer min syster Annelie! vafan fyller man år för? asså jag vet inte jag påstår att födelsedagen är så jävla skoj men ärligt fyfan va tråkigt det är! hatar att fylla år!
nästa födelsedag så ska jag inte fira den på något sätt är så jävla trött på detta haha!
JAG KÄNNER INTE MIG SOM 18 HELLER HAHA
fyller 17 i år igen haha maria kommer väll snart då har hon inte tid och locka mitt hår så det blir ju inte av >< INGET BLIR AV I DETTA JÄVLA HEMMET !!! är så jälva trött på detta! när kan man börja tjäna egna pengar och flytta hemifrån? får väll snart sätta på plattången igen och platta det snart igen ..
Vad ska alla ni andra göra som denna dagen?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0