jag vill

flytta hemifrån nu!
bara packa min väska och bara flytta.
för det första så är det fan aldrig lugn och ro i detta hemmet förstår inte varför
och jag får sån jävla migrän hela jävla tiden, jag förstår inte vrf?! kan någon förklara det för mig ??
jag hör aldrig den underbara tystnaden längre alltid liv hela tiden jag orka inte sånt .
vill bo i en liten liten tvåa med baby:D kunna vakna upp brevid honom varje dag lägga dig mig med honom varje kväll äta frukost och middag och kunna borsta tänderna tsm .  vill dela mitt liv med Stoffe det låter sjukt men jag vill verkligen det, han får mig att må bra han får mig känna som en prinsessa!
imon blir det gympa och matte & Engelska sen till gymet med Annette hon ska skriva in sig och jag ska testa att gymma där för jag ska skriva in mig i Januari då blir det att träna som satan för jag ska gå ner till mitt mål!
vill kunna trivas med kroppen:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0