Jag & min Baby!

JAG OCH MIN KÄRLEK

 

vad heter ni? Kristoffer  & My:)
hur träffades ni? c4 mötet,D
hur länge har ni varit tillsammans? snart 5 månader.)
är ni förlovade? nej men dt kmr:)
bor ni ihop? nej :)
har ni barn? nej och om dt kommer så blir dt bara ett:)
har båda körkort? nepp
isåfall, vem kör bäst? blir väll han då:P
kommer du ihåg er första kyss? japp det gör ja allt:D
vem sa "jag älskar dig" först? Stoffe:)
vem är äldst? jag:)
vilka stjärntecken är ni? Skorpion & vågen
vem fyller först på året? Stoffe
vem är längst? stoffe:P
vem sjunger bäst? bli väll han XD
håller ni i handen på stan? ibland gör vi de:)
var nån av er oskuld när ni träffades? nej
kände ni varann innan ni blev ihop? ja, lite granna;D
vad har ni gemensamt? rättså mkt ändå:)
har ni någon speciell låt? massa takida! men iaf give in to me!
har ni stora framtidsplaner? inte stora med lite grann,D
har ni gråtit i varandras armar? ajah;D
vilket är ert bästa minne? en hel del, men första pussen sommaren överhuvudtaget
bästa presenten han gett dig: bästa vet ja inte:) men han e den bästa:)
vem lagar bäst mat? haha , vi kör på snabb mat bägge två;D
vad gör ni en vanlig vardagskväll? massa mys o film
ger ni alltid varandra en puss när ni ses? klart somfan vi gör:D
bodde ni långt ifrån varandra när ni träffades första gången? ta en halv timme med bussen :)
blir du lätt svartsjuk? ja va lite smått innan men det ha lugnat ner sig:)
brukar ni bråka? nepp :) 
har du slagit till honom någon gång ? nej inte alls(A)
om du bara fick lova honom en sak, vad skulle du lova honom då? att alltid vara hans! <3
tror du att ni kommer leva resten av ert liv med varandra? man vet aldrig men ja hoppas på de
ringer eller SMS:ar ni mest? smsar:)
vilken är hans finaste kroppsdel? jag älskar hans armar och axlar men hela han e VACKER!!
brukar nån av er prata i sömnen? dt får väll bli ja:P men han e inte så dålig på dt heller,D
hur långt skulle du kunna gå för honom? till andra sidan jordklotet
beskriv den du älskar med tre ord: HAN ÄR BÄST!
hur skulle ditt liv se ut utan den du älskar? jag vill inte se ett liv utan honom! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0