jag har velat skriva av mig

detta länge men jag litar inte ens på min egna blogg hur dumt låter det inte :/?
men jag förstår inte jag vet inte ens om du är sur  ?
men om du inte är sur varför hör du inte av dig?
men om du är sur vafanär du sur för?
jag har inte gjort dig ett dugg, det enda jag gjorde va att tacka nej till en fest sen efteråt ha du inte hört av dig
jag undrar hela tiden kommer du höra av dig på min födelsedag?
jag förstår inte varför vår vänskap ska sluta såhär...
men skyll inte på mig jag ska inte alltid höra av mig och fråga hur du mår och om vi ska hitta på något?
som sagt lisa sa att man ska ta vara på sina vänner, men jag vill inte ta vara på mina vänner när dom inte ta vara på att umgås med mig ? jag har alltid vart den som ger mig och vill dens bästa och alltid finnas , men vafan ingen vill finnas där för en ?
något som sitter hårt det va förra året när ja ringde dig och bad dig komma ut och hjälpa oss med bilen du bara nej kan ej kolla på prison break ! okej dt va ingen stor sak just då men om jag verkligen mådde skit dåligt hade du sagt likadant då ?
du va den enda vännen jag kunde säga allt till men när tiden gick så rann allt ut i sanden ! jag fick tre nya vänner jag hade så satans kul med men det rann ut i sanden också , dom saknar jag så fruktansvärt mycket vi hade så kul grillade spela fotboll chillade satan i parken & festade och hade så kul stack ner till rakan och softade där , vi hade så kul. men saker förändras tyvär=/
saker förändras tyvär, dom man älskar mest försvinner fortare en man tror

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0