Hoppas att

jag kan sova i natt för nu är jag väldigt trött i kroppen då borde jag kunna sova inatt eller vad tycker ni läsare ^^
har laddat ner lite musik som jag fundera på bränna ut på en skiva med , måste fixa den nya kameran så jag kan fixa några bilder på mig och älsklingen sen så ska jag fixa en sak kan tyvär inte berätta det , jag vet inte om baby kolla in här någon gång:P så tyvär ni får inte reda på de , hehe
här sitter man och gäspar och lyssna på musik fundera på om jag ska ladda ner en film och se på : )
ska ba se viilken som kommer först:D
imon ska jag till skolan och sen efter dt in till stan lite snabbt fixa lite grejer sen hem till baby :)
nu har ja inte så mkt mer att skriva:) puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0