Hej Alla:D

Hur mår ni alla läsare idag då :)?
har ni sovit gott :) ?

Endel är väll i skolan nu och det är jag med ^^ och jag har världens jobbigaste lärare
han pratar hela tiden och babbla massa jävla skit :P haha
jag har haft två matte prov idag och det kommer bli ba skit av det och nu är har vi lite data kundskap och han ba sitter och prata hahaha !

nu har vi snart bild och det är psyklärare men så kan det vara:)
jag skulle lämna in mitt halsband idag för det har gått sönder , ha jag med mig de? nej för den ligger i min vinterjacka som jag inte orka ha på mig idag fett jobbigt hahah !
så jag får dra till pasta vagnen och hämta den från maria elr sara så jag kan byta , sen ska jag till H&M och köpa eyeliner sen kommer baby in till stan så vi ska hem till han och mysa lite innan han ska på utvecklingsamtal !
Tur man är 18 snart så slipper man ha med sig sin mamma haha! nej men japp jag fick ig på matte provet ha omprov om två veckor KUL noot! haha

men nu ska jag snart dra och bråka med bild lärare :P

jag kommer säkert skriva när jag är hemma hos baby :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0