hatar skriva ett inlägg för varje gång ja gör det

så står det sidan kan inte visas!
kan man förstå att man inte orka lägga ner energi att skriva om allt skit ? haha
skrev ett jätte långt inlägg innan idag men det gick ju åt skogen haha !
men iaf har tvättat mitt fönster idag & bytt gardiner!
jag skulle möblerat om mitt rum idag men jag gör det imon med stoffe!
och jag måste slå in Bams presenter han fyller 2 år imon, sen så måste jag plocka undan massa skit på rummet idag & packa gympa kläderna sen så ta väck nagel lacket och måla på nytt ! men jag är så satans lat av mig ! menmen
imon blir det skola till 13.00 in till stan fixa tid på um !
sen vara i stan med baby sen ska vi till frissan för han ska klippa sig
sen hem till mig & mysa sönder!! saknar han jätte mycket!
ni ska vara hur less jag är på sitta hemma varje helg ! visst jag e med stoffe vissa helger men endel helger så är man själv och det hatar jag måste börja göra något på helger är trött på att sitta hemma!
ah finns inte så mycket mer att skriva!
ska få ut tummen ur röven och börja fixa rummet!
puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0