Hatar otacksamma & falska personer!

Mitt liv är som den västa berg-och-dalbanan som finns på denna jord!
Kärlekslivet är perfekt men allt annat är skit bara för det drabba det ju min lilla Stoffe . =/
men iaf för det första falska personer som ska vara sin vän det är verkligen något jag hatar!
Dom tror att man är helt trög , när jag o e inte gillade a, då frågade e om du nu inte gillar henne vrf ha du så jävla kul med henne ? jag fick svaret jag har också en falsk sida! Där bröt mitt förtroende till människan!
sen idag så eb är lite halvt förtjust i en kille så ger e henne falska förhoppningar för att e säger till a att han tycker att eb är äcklig , sen när vi säger till e att säga det till eb så formolerade hon det helt annorlunda!
Men hon hade inte tänkt berätta det för hon tyckte synd om henne! Men hon ger henne bara mer falska förhoppningar! Säger en sak endel som kan stå en nära kan va den falskaste personen som någonsin finns!
Och om otacksam : när man verkligen vill hjälpa till och man får ett nej när människan har problem!
Jag gillar inte när man inte får hjälpa en person som behöver hjälp! Sen klaga dom på att man aldrig hjälper till!
Iaf skolan idag har väll vart hyfsat .
Hatar fordonsteknik , och jag vet att jag går på fel linje I know , men jag får tyvär inte byta=/
men efter skolan så gick jag och växlade pengar sen så träffade jag på Stoffe(henok) Frida & Sandra= )
två helt underbara personer , vi stod och pratade lite skit sen va jag tvungen och gå till solariumet solade i 20 minuter , det va riktigt skönt ! men jag svettades ;) HaHa!
sen gick jag och skulle dra ut pengar men nej nej hade ju inte fått in pengarna :/
så jag gick tillbaka till Rese väntade på mami , sen åkte vi till sko punkten och köpte mina uggs hittade två par andra , jag älskar verkligen  dom , tyvär så har jag ju inte 800 kr och spotta fram, jag vill ha jobb!
kunna jobba och tjäna egna pengar och kunna shoppa vafan man vill man behöver inte tänka på måste ha de denna månaden jag kan köpa det där nästa, ><
jag behöver hår produkter strumpor nya kläder ny klänning och skoor och bättre smink och kamera behöver jag också ha :) jag behöver ha pengar till min och Stoffes 6 månaders dag också! ><
Imon blir det att vara med baby, jag drar hem till han orka inte vara hemma=/  sen på Fredag ska vi vara blir att han sover över här vi skulle egentligen dra på bio men det blir tyvär inte så bara för jag inte bokade i morse:/
för då hade ja kunnat få bra platser och kunna boka på internet . Men det blir på lördag kl 18.00 New moon med Stoffe , Frida & Sandra blir att äta på Bk sen kolla =)  kommer bli en riktigt rolig kväll : )
Nu har jag skrivit jätte mycket hehe ska lägga upp lite bilder:)
skorna jag jätte gärna vill ha ! Min ena syster ska betala dom tydligen:)
jag & min klass:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0