Har ingen aning!

Asså vad ska man skriva om egentligen här på bloggen?
Jag vill inte den ska vara tråkig , någon som har något förslag?
Hoppas alla har sovit gott föresten och kommer få en fin lördag , ser ut som det är lite sol ute =)
Vad ska alla göra på en lördag då ?
Jag ska iaf snart gå upp och äta frukost sen så ska jag fixa mitt rum och lägga in rentvätten & duscha o fixa
mig ska ta bussen in halv fem till stan , det blir ju new moon ikväll med Sandra , Frida & Stoffe :) men tydligen skulle Emil också med jag vet inte! Det blir att äta på bk först sen handla popcorn och massa mums!
Är det fler en jag som tycker när man gå på bio så ska det vara bians popcorn?

Ni kommer få se en outfits av mig sedan när jag är klar:)
Kom nyss på att jag saknar min vovve som har vart borta ett bra tag.




Foxi<3




Jag Älskar Dig Stoffe <3<3

Kommentarer
Postat av: Anonym

Såklart det ska vara bio popcorn när man går på bio!!mums Saknar dem. :)

2009-11-29 @ 13:01:44
URL: http://noelsegna.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0