(H)

Jag hatar rubriker!



har vilat mig en stund men sen när en gråtande & skrikande Bam kommer hit kan man inte ens tänka lugn och ro ,
+ att en surpuppa till syster !
Jag vet inte jag fick någon konstig julkänsla nyss men det är bara för man har vart inne på fokis.se hon är ju i jokkmokk (?) och där har dom ju snö och massa fint ! Det ser inte ut som sverige ens Haha!
Det som saknas nu på mitt rum det är en Stoffe, Glögg , Peppa kakor & en bra film på tv:)
Ikväll ska jag kolla på

Mitt stora feta grekiska bröllop

helt själv tyvär ^^ haha, tyvär så kan man ju inte vara med sin pojkvän hela tiden hehe ;)
Nej nu försöker Bam säga till mig att det är mat men han leta ju bara efter godis på mitt rum hahaha!
<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0