Godmorron!

om 1 dag fyller jag 18 !

stack till sjukhuset igår halv tre skulle undersöka mig men det gjorde så ont så han kom ingenstans så det va bara bli opererad fick vänta massa timmar bara för jag hade ätit en kanel bulle vid tolv-ett så lite över sju skulle jag bli opererad det va så att Stoffe skulle ju sovit över hos mig hela helgen ! men han va så gullig så han letade upp sin mamma på sjukhuset så hon va tvungen och ringa upp några samtal sen ser jag hans mamma komma jag tänkte " hon är inte någon som operera va gör hon här?"  men vem kom bakom jo min lilla prins :) han satt hos mig ungefär en och halv timme typ vid sex fick vi gå in i ett rum där jag fick byta om och får en stor nattsark och tofflor jag fick ta med mig hem ^^ haha ! jag fick massa panodil & Morfin ;) haha
men sen va det dags och åka in i ett annat rum där jag fick vänta liten stund höll på somna där men sen lite över sju fick jag åka in i operationsalen fick sömnmedel och åkesjukmedel sen sån mask man andas i det enda jag kommer ihåg va andas djupt sen somnade ja! hann inte se doktorn haha! kvart över åtta vaknade jag och ville mamma skulle komma in men hon kom in lite senare hon kollade på doobidoo;P haha
jag fick en glass och massa vatten ! vid tio tiden fick vi åka hem , fick ta rullstol ner till akuten haha!
för jag va lite snurrig men ja gick åka hem! ringde baby och berättade allt för han va så orolig :$
hade köpt drick yoghurt på akuten sen stack vi hem och åt varma mackor sen gick jag och la mig!
och nu är jag vaken och ska börja städa mitt rum nu !
jag har ingen aning om när min baby kommer hem idag=) men dt får ja väll reda på senare!
Hoppas ni hade en roligare Fredag en mig :)
Puss<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0