god morgon!

hoppas alla har sovit gott?
det har väll funkat sådär inatt =/ jätte jobbigt att sova vafaaan!
men nu är jag vaken och har fläskläpp:S haha nej men jag har fått en jävla blåsa insidan av läppen som gör så hela min läpp blir bautastor! hatar dt verkligen :/
igår  va ja med malin som sagt va hemma hos henne hela dag typ . sen åkte ja hem åt mackor sen så satt ja lite vid datorn gick o la mig , och idag orkade ja knappt vakna men då tänkte jag neeej! jag ska inte vara hemma idag för jag ska vara med min baby!! puss på han !
skola till kvart i tre sola efter ba för ja ska göra ngt när ja väntar på baby!
sen ska vi mysaaa!!
ska göra matte prov idag :(
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0