god morgon!

något jag hatar med bloggen det är när man ska spara inlägget så tänker min data så det brakar sen står det sidan kan ej visas! och då har inte inlägget sparats :/
I onsdags så stack jag ut med Annette vi satt och drack någon öl och sen kom Christian & Robban vi snackade massa skit :) och drack massa goda shottar riktigt skoj va det faktiskt: ) vakterna va sjukt trevliga med^^
vid elva tiden åkte vi hem för dt va ju skola dagen efter , måste ju klara av den  med tyvär;)
igår va det skola och då så va det FORDONS TEKNIK som stod på det schemat och då satt vi och jobbade lite i boken jag fundera på om vi ska jobba lite i bok 1 idag så vi blir klara med den .
efter skolan åkte jag in till stan och gick till pasta vagnen maria stod där så åkte vi och hämtade bam & mami
vi skulle till Maxi men hela kstad blev bäck mörk :( jag trodde sånna transformer figurer skulle komma fram också ;P haha nej men dt va faktiskt lite läskligt . men dom tändes lika snabbt jag skulle köpt min kamera på maxi men den jävlen va slut  :( jag är rättså arg för det faktiskt så blev det inga skor igår heller! baah
men det blev max & massa godis tills ikväll :)
och idag är det fredag sista dagen denna veckan i skolan baah!
och jag opererade mig precis för en vecka sen och det är nästan läkt nu!
tar sin tid :P men iaf blir att dra till skolan sen så in till stan hoppas på att Stoffe är vaken då
dra och köpa lite saker till mig sen så köpa läsk , hem till mig duscha och byta om sen blir det att dra ut och äta !
jag har beslut ångest fortfarande!
om det är någon som har lust och kommenetera denna frågan!
Kina resturang eller Kristianstad resturang?

jag har verkligen saknat min baby som fan :( men inatt får vi sova tsm för en gång skull:)
men jag måste tyvär lämna över honom till emil imon kväll igen =(

nu blir dt lite bilder från onsdag kvällen!

Bartender ;D                  ApHjärna;D                   myspys vid baren!          drick förfan,D
jag o annette:)             hos nettans kille som vi satt och drack hos:)
nu blir det att göra klar sig lite och sätta sig äta en ordentlig frukost !
har lust att komma försent eller rätta sagt " försova mig "
jag hatar fredagar, iaf i skolan ><

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0