gaah!

jag har tänkt lite grann fan va tiden gå snabbt !
när ja bodde i virserum så umgicks jag med bella & marie på fritiden i skolan va det
Lisa Emma & Elin
när jag bodde i Hörby va dt Mandy & Andrea
sen när jag flyttade till Kristianstad så va det Sofie, Becca & kim o Anna sen marica merita admira sara  ibland blev dt jeanette malin annette emma caroline o emma B , och killar har kommit o gått nu menar ja ba killar ja ha vart tsm nu menar ja killkompisar också tiden har gått jätte snabbt och nu umgås jag inte med någon av dom helt sjuk eller jo annette o malin e ja med då o då , tiden går fort när man har roligt , jag saknar alla varje dag så tänker jag på någon av dom .
ibland tänker ja på om dom någonsin tänkte på det vi en gång hade saknar dom tiderna ibland?
betydde jag något så pass mkt egentligen?
frågor som man aldrig få något svar .
jag älskar er alla på något sätt !
för ni är dom ni är ! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0