fredagkväll!

Jag hatar att skriva ett inlägg sen fuckar allt sig!
Man har ingen lust att skriva om allt igen precis:P
Men iaf idag så skulle jag gått i skolan hela dagen men det blev inte så för jag e så busig!
Nej men jag fick värsta mens värken så jag va tvungen att åka hem.
Så jag har bara legat i sängen hela dagen , men jag har kollat på  Flickan Som Lekte Med Elden
vad tycker ni om den filmen? Jag tyckte den va jätte bra nu är det bara tredje filmen jag ska se också!
Skulle vart med Stoffe idag men det blev inte så , men han sov hos mig i natt :$
Imon blir det Bio med Stoffe, Fride & Sandra , kanske Emil med jag vet inte ..
men jag orka inte skriva mer faktiskt !
my new shoooes!! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0