Första Advent

God EfterMiddag!!
Hoppas alla har haft en bra sömn & en bra morgon !

Jag va ju på bio igår och kollade New moon :)
Men innan det så gick jag in på tian och kollade lite för dom
jag väntade på hade inte kommit dit än , så hittade jag en jätte gullig
glögg glas med hjärta på . Tänkte jag på Stoffe direkt jag köpte den
sen efter satt jag och väntade så såg jag att Stoffe kom så vi gick in på bion så kom Sandra
med så vi betalde våra biljetter sen gick vi ut och mötte Frida
sen så åt vi mat sen va det bio time! Filmen va bra men inte bättre en tvåan men det säger sig
själv att det kommer en trea:) Efter det blev det att cykla hemåt jag hade ont i min röv så vi stannade
ute vid sommarlust & satt och myste lite vid en julgran hihi ^^
sen vidare till Näsby efter en liten stund kom Andre & Emil hem till mig också :)
vi kollade lite på tv sen stack dom hem så jag & Stoffe låg och myste en stund sen så blev det
film och efter det somnade vi två som små lamm =)

Vaknade vid nio imorse och Stoffe gick o duschade o jag började med frukosten
Mackor & tomte gröt en bra frukost kan ja ju säg:)
Vi pluggade lite till gympa provet efter det va han tvungen och dra till jobbet:(
Men jag har hunnit byta gardiner i mitt rum , köket o mamis rum :)
och satt upp ljusstakarna & satt upp figurerna på fönstret i köket:)
& nu ligger jag i min säng och känner pytte lite jul känsla men annars inget mer:P

jag ska väll plocka undan lite på rummet och ta det lugnt idag får se om Caroline hör av sig idag .;P
snart är det jullov om 19 dagar:D fett guuutt!
Kunna vara med min baby dag in o dag ut ; )  nej men det kmr bli mysigt:)

VAD ska alla ni göra idag då:)?

nej nu har ja inte mer o skriva!
Puss på er alla läsare <3




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0