blir ett litet inlägg

jag har vart dålig på att skriva men jag vet inte vad jag ska skriva om ?
kan inte någon skriva och berätta vad man ska skriva om?

ni kanske har hört talas om det här i Kristianstad en 19 årig tjej blivit våltagen & misshandlad och hon ligger på sjukhuset fortf och har inte blivit bättre det är en vecka sen det hände!

dom vet vem killen är det är hennes ex och hon hade polisanmält han några dagar innan .
denna killen är psyiskt sjuk jag känner killen tyvär!
han har våltagit & misshandlat två tjejer innan ! dom två känner jag,
och tydligen bor denna tjejen på Näsby också jag vet inte ! men jag hoppas tjejen överlever så hon kan vittna att det är han som har gjort det så han får sitta inne & får sin jävla hjälp som ingen gav han innan!
tyvär bor vi i sverige och vi har så dåliga lagar!

och nu väntar jag på mamma ska komma hem så vi kan åka till sjukhuset så detta blir klart sen!
får hoppas på det bästa och att det går över efter vi ha vart där!

sen förhoppningsvis så är min älskling hemma hos mig när jag kommer hem :)
blir att mysa hela dagen tror jag , fundera på om vi ska ut och gå en runda det bero på hur jag mår efteråt!
nu ska ja dra puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0