bio idag med skolan

HAJHAJHAJ!

IDag har jag haft världens skönaste sovmorgon började halv ett vi skulle kolla på bio
mellan två väggar hette filmen , och den va på franska och den va skit tråkig den höll på i 2 timmar
så jag & annette stack därifrån när det va en kvart kvar haha:P
så vi stack till hm och domus sen satt vi på rese och snackade massa sen kom baby
vi skulle ba ses en liten stund men blev att Fredde bjöd oss på mat så vi stack och åt typ hehe
nu är jag hemma och fryser om mina fötter hehe :P
VET NI?  det snöade lite här innan idag , och hoppas det kommer mer ^^
och nu sitter jag här i köket och hör hur Bam & mami låter som två töntar ^^hihi
nej nu har jag inte lust och skriva mer!
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0