6 dagar

kvar tills jag blir 18 !
Hoppas alla har haft en bra dag?
& jag har haft dålig dag hela dan i skolan
men efter skoltiden så drog jag till stan med älsklingen & alla hans vänner
som verkligen är helt underbara som verkligen kan vara snälla o roliga som kan prata med mig
inte ens mina såkallade "vänner" gör ju inte de ! >.< så satans trött på de
men iaf va på um beställde tid och sedan va vi och kollade runder sen gick vi till Graffiti och åt mat
det va gott sen stack vi till Vä för älsklingen skulle klippa sig:)
vi stack hem till mig det regnade så mycket så vi sprang haha! och nu har jag skadat foten :(
det blev blå potatis mos med korv :P ( igelkott ) kallas det hemma i min familj
sen blev det glass med hallon/blåbär och vet ni varför detta?
jo för min systers unge BAM! ah han heter BAM, fyller 2 år idag :)
och det har vart helt underbart, han ha vart på bra humör busat med han och dt har stoffe med gjort
Bam , älskar väll stoffe för han ge han alltid godis haha , lockbete;)
nu förstår ni varför jag stanna kvar hos han? haha jag skojar!
Stoffe, är mitt allt och jag skulle aldrig kunna lämna han eller utnyttja han på godis så mkt älskar ja inte godis o det vet stoffe om :P han får ibland mata mig med godis för han inte ska känna sig tjock;)  haha
nej nu har ja inte mkt mer att säg:)
God natt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0