18 år idag!

JAAA!!!!!
sug på den ni!
lilla jag blir 18 idag!
men iaf så har min nacke/hals blivit lite bättre hoppas det blir bättre snart!
och där bölden satt så gör det fortf ont men det är väll för det är svullet fortf & såret ha inte läkt en jag storbölade i natt för ja va tvungen och gå på toa och det sved så mycket tyckte så synd om Stoffe :/
men iaf jag fick öppna min present då efter han fick trösta mig och det va chocklad hjärtan :) sen vid nio tiden gick vi upp och åt frukost med mami för ingen ville ju sjunga för mig :( haha är det såhär det är när man är stor? haha
sen så gick ja o stoffe duschade elr ja skulle duscha av där bölden satt , sen har ja städat lite grann ska snart börja städa ännu mer sen blir det att duscha och kontakta malin också !
idag blir det lockigt hår och klänning ni får se senare på min outfits!
Ni får ha det så bra idag!
för dt kommer jag !
Och alla små skitar glöm en sak! jag kommer inte köpa snus/cigg till er !
jag håller inte på med sånt skit då ska ja inte köpa sånt till er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0