17.21

ännu en dag en skoldag som är avklarad! har lovat baby och vara där varje dag så =/ HAHA
men det gick jätte bra idag i skolan =) hade faktiskt skoj med klassen idag KRAM KALAS haha !
men iaf stack till pasta vagnen där maria va hos sara och snackade massa skit sen gick ja till rese och väntade på baby:) sen stack vi till guldfynd och fixade en ring till mitt halsband kostade 4.50 :S haha
helt sinnes man aja så kan dt va ibland:D jag & baby gick till favoriten och åt mat sen till bussen nu är han o hans föräldrar på utvecklingsamtal sen ska dom dra och handla , Emil ville vi skulle med och gymma får se vad älsklingen säger om de? hehe

fick redan att Maria ska köpa uggs till mig !
då är dt bara en sak kvar på listan det är riktiga JEANS
för kameran ska bli min lixom :)  hihi

har inte så mkt mer att säga:)

PussPuss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0