Vad tyst det blev

God kväll folket: )
Har ni haft en bra dag? :D
för det har jag haft =)
skolan sög men det är ju en annan femma eller vad tycker ni;)?
Sen har jag vart på Skopunkten med baby , han ha köpt nya skor sen så stack vi till mcd och åt lite mat sen gick vi in till stan och kollade inne på bikbok och cubus jag testade en kofta:)
sen tog vi bussen hem åt mat sen myste vi lite jag ska lägga in bilder senare men andra avenyn väntar:)
ni får njuta lite av videon som baby visade mig :P
Jag och stoffe ha lika dålig humor det är illa:/ hah a
men jag älskar han som fan för det <3

Kommentarer
Postat av: Anonym

snygg header :D

2009-12-08 @ 21:24:21
URL: http://floxerpoxer.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0