tredje advent

God morgon alla söta läsare!
har ni haft en bra helg?
har alla haft sköna sovmorgonar? :)

Jag vaknade upp väldigt tidigt idag , ska plocka undan massa kläder och plugga med Stoffe
sen såg jag att dt fanns massa filmer på tv idag så :)
asså dt e fan inte lätt att skriva när man har lösnaglar.
men tyvär så har ja redan tappat en :/ men få be stoffe ta med den hit haha xD

Tycker ni dt va rätt person som vann på idol :)?
jag tycker bägge va riktigt bra så mig spelade ingen roll :)

Nej nu ska jag lägga mig och vila en stund börja få ont i huvudet.
jag är långsynt, borde önska mig glasögon? ;)


En fråga , vad kan man ge sin pojkvän i julklapp?


<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0