Tisdag

Somnade sent i natt jag hade snack med några från Virserum i natt :) Irfan , Kaltrin och lilla Lirie som bor i Vimmerby riktigt skoj på msn det va sjukt länge sen man hade dt :p Men iaf vaknade vid halv elva typ gick ut med Chicka & Smulan mami va iväg nu har jag slagit in dom sista julklapparna och dammsugit mitt rum nu sitter jag här och lyssna på musik har försökt ha lika högt som grannen ;)
Har ni kollat in på Kenzas inlägg idag? asså gud jag älskar bilden hon visade röven idag hahah
fick mig på gott skratt kan jag säga:)   idag vet jag inte vad jag ska göra faktiskt =S
läsa massa bloggar och ta det lugnt för baby ville ej ses idag :P haha
Och vill ni veta vad Mysan ha fått hem ;)
alla får gratis kläder och massa prylar jag får hem massa hundar:D haha
Vår nya hund & heter Diva ( mamma ha dålig fantasi på namn :P hah a)
& ikväll åker min vän till Palestina som jag skrev igår det sista inlägget tänk om man hade ett hemland utom Sverige då man hade kunnat åka till bara sådär och bo hos en släkting det är ju inte dyrt att ta flyg det är ju allt annat :P
Endel har det bra:)
nu ska jag göra ordning lite på rummet och damma:)
<3

Kommentarer
Postat av: emmaa

hoppas du har en bra tisdag? (:

2009-12-22 @ 13:39:22
URL: http://frokenbitterfitta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0