Onsdag!

Mår alla bra? ingen har dött va;)?
Jag läste nyss på "krilleboooi"  han ska göra om sin blogg har ni sett det också? han ska göra det som en liten skvallerblogg , det kommer jag gilla han vet ju lite mer en dom andra skvallerbloggarna;)
Och min bästa vän hon ska börja skriva en jätte bra grej på sin blogg som jag verkligen ser iframemot :)
sitta spikad framför bloggen;) haha Men som endel vet av mina vänner, föräldrar och min stackars pojkvän jag är beroende att läsa massa bloggar haha :P jag läser krillebooi kisses dessie paow gaybloggen och foki och fuckwithme och Lajsnajs.blogg.se och alla andra bloggar =) läser självklart dom bloggarna som kommenterar på bloggen: )
En av bloggarna har lagt ut mig på veckans blogg ;)
Men har jag skrivit lite om mig själv här;)
Jag skriver med om dagen senare nu blir det korv med mos;)
ska lägga upp massa med bilder idag=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0