Om en halv timme

Tar jag bussen in till stan & träffa baby :) Det kommer bli mys dag i dag känner jag :)
kanske gå en promenad ikväll? vem vet vad jag erbjuder;)
Jag har kommit på att dom flesta stor bloggarna börja bli riktigt tråkiga.
Kissie - varför kan hon inte bara vara sig själv ?
Dessie - hur kan hon va så stor när hon aldrig skriver:s
Paow - hon börja dissa folk och sånt det gillar inte jag
Amir gaybloggen - han va mycket roligare förr
Foki - Jag älskar och kolla på bilderna som hennes kille ta när dom är i Thailand bli man inte lite avis eller vadå?
Kenza- hon är sig själv och hon våga visa sitt rätta ja , ba det hon visade röven på bloggen det fick mig på gott skratt haha !
Krille booi - lägg ner bloggen >< haha
Nu fick jag tala ut lite om dom :P det är så jag tycker och dom flesta med tror jag.
Nej men vad finns det att göra? Men ni små söta läsare kan ni inte ge mig några bloggar man kan läsa:)
dom som kommenterar jag läser självklart era bloggar=)
Puss

Kommentarer
Postat av: sannie

de tog bort min sköldkörtel för den jobbade på överproduktion.

2009-12-30 @ 11:42:18
URL: http://sannieschutt.blogg.se/
Postat av: Bitterfittan

hur går det med handlandet idag? (: jag tar det mest lugnt med min dude idag

2009-12-30 @ 13:58:46
URL: http://frokenbitterfitta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0