JUL LOV!

Äntligen är det jul lov riktigt skönt .
Samling nere på Fordon inte ens halva klassen va där men det va väldigt trevligt faktiskt :)
Gick upp till idrottshallen , så blev det massa skönt musik där Wendes Rock dååja!
Något jag gillade det va Elias sjöng en Elvis låt & Sebbe sjöng Johnny Cash - Walk The Line ni ska få höra när Sebbe sjunger , Så snälla kommentera om ni tycker han är bra:) Det hade uppskattat väldigt mycket ska jag säga er :)
tog bussen in till stan fullpackad och hade väldigt skoj med pojkarna från Tunga&Transport :) Träffade min nettanbettan, gick runder i stan nu är ja hemma ska ta bussen vid halv tror jag :)  måste in på apoteket och fixa en sak sen dra ja hem till min baby och stannar där tills imon :)
Njut av musiken & kommentera vad ni tycker , det är det enda jag begär av er läsare:)
puss <3

Kommentarer
Postat av: Lexiie

Sjukt bra :D.. så jävla likt :D

2009-12-20 @ 01:17:08
URL: http://maaaaaaulin.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0