Jag har jätte tråkigt

Så jag tänkte skriva en dikt här på bloggen som jag skrev för ett par år sen och handlar en person som står mig nära ..
Den lilla flickan

Du kom och sa jag älskar dig
du sa att hon var din ängel
du sa att hon gör dig glad
allt gick rakt in i hjärtat på flickan och blev blind av kärleken
såg inte vad som började hända vännerna. familjen , lärarna varnade flickan .
Du sa till flickan att ni skulle gifta er när ni blir stora det gick ett par månader innan slagen kom
mot ansiktet , flickan blev blind, döv och stum  och sårad, hon skyddade alltid killen. Trodde inte på sig själv, kvittade hur offta hon bad till gud om allt skulle bli bra, men det hjälpte inte.
Det finns bara sår i denna lilla flickan, det finns bara rädsla i henne kropp, flickan vet inte vad som kommer hända näst, denna flickan  vet inte vem hon är längre.
Denna lilla flickan ha ingeting kvar att leva för.
Kom ihåg Lev för dagen och svik aldrig vänner eller familj.




Har kollat på Riverside & Andra avenyn jag vet inte vad jag ska göra nu har jätte tråkigt.
kanske ska se på brüno som Irfan tyckte jag skulle se på. Jag får se ..
Jag är trött på att när man har en kille så hör ingen av sig ..
/ My

Kommentarer
Postat av: sannie

let me know what you think about it -->

http://sannieschutt.blogg.se/2009/december/-angel.html



/ sannie

2009-12-22 @ 14:58:32
URL: http://sannieschutt.blogg.se/
Postat av: emmaa

du får gå ut och leka i snön? ;)

2009-12-22 @ 17:19:38
URL: http://frokenbitterfitta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0