Jag är föller

nej då:D Jag mår sådär bra idag men det skiter la ja väll i :D jag ska leka med malin idag :)
Japp festade med Andreas, Max & Tobbe igår kväll :) Det va riktigt nice asså;D
lägger upp lite bildeR:)

Förlåt att jag inte ha uppdaterat men detta inlägget som är ovanför skulle ja lagt ut i morse men jag orkade inte mer för allt va så segt. Men jag träffade Malin kl halv två gick hem till henne och började spela wie och kollade på hoppet & rosa the movie sen blev det mat time blev österängs pizzeria, dom hade glutenfria pizzor så jag beställde en och skit god va den också !!! :) åkte hem till henne igen och började spelade fyra i rad och vem är det? & blev en skit bra film har aldrig vart så inne i en film haha! DE DU STOFFE! ;D
ska snart lägga mig och sova:) imon ska jag hem till min älskling och diskutera lite saker som har hänt och sen ska vi väll mysa resten av dagen :) eller man får se vad dagen erbjuder oss:)
Älskar han mer o mer för varje dag <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0