I dont know

Jag är helt tom av kärlek jag är full med hat .
Hat från någon men jag vet inte av vem jag hatar det verkligen jag måste härifrån innan det bli katastrof innan förhållandet tar slut och innan mina vänner försvinner för gott.
Jag känner något jag inte vill det är som djävulen kryper inom mig och verkligen vill sabba det för mig.
Varför ska det vara så när man hittar någon som är den bästa för en egentligen .
Men när man va tillsammans med världens hemskaste person då va det som guds änglar va i kroppen och dt va typ bra för mig, men det va det inte..  Nej jag förstår mig inte på detta jag måste flyyy jag orka inte längre

Kommentarer
Postat av: emma

du skriver så fint du. haha nej förstår att du inte vill ut själv ;) hur är din kväll annars sötnos?

2009-12-22 @ 20:24:16
URL: http://frokenbitterfitta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0