Hello!

Förlåt för en dålig uppdatering!
Men jag har haft fullt upp i skolan , och umgåtts med min pojkvän!
I Torsdags så sov jag hemma hos baby, han hade ju fått sin nya säng och fyfan va den va skön sov hela natten och orkade inte duscha igår morse för sängen va så satans skön haha!
Och vet ni vad? Jag va i skolan hela veckan :) & det ska jag vara nu tills vi har jul lov:)
Men iaf igår så mötte jag upp baby i stan vi åkte hem till mig och det skulle bli fest men han vi skulle till ville tydligen inte längre:S han klaga på folk knarkar och vi skulle göra det nästa helg, men hallo? dom slutar inte knarka bara sådär;) haha ! idiuuut!
men iaf vi drack hemma hos mig med maria, mami o mammas kompis , de va trevligt:)
vaknade vid halv nio imorse blev att mysa och kolla på Transformers och äta frukost sen körde mami & jag Stoffe till jobbet , då körde vi runt i stan är ju julmarknad:)
nu är jag hemma ska börja läsa på provet snart lite som jag har på måndag! >< jag vill klara få ett G men det tror jag faktiskt inte:(
Ikväll ska jag hem till baby och sova hos han för imon ska vi in till stan och gå på julmarknad, hade vart mysigt om det kunde snöa:/
Nej nu ska jag inte skriva massa skit!
Puss

Kommentarer
Postat av: Tvillingarna

hejsan =) söt blogg, allt bra?

2009-12-05 @ 15:01:16
URL: http://lizzyochbecky.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0