Hejsan!

Hur mår alla idag?=)
Jag mår jätte bra idag faktiskt:) vaknade upp med stoffe så vi gick ner och åt frukost sen fick jag skjuss in till stan träffade Mamma köpte leggings och dricka till nyår åkte hem nu ligger jag här funder på sätta på en film och sova en stund eller något för ikväll ska jag ut och träffa Dardan vi har massovis att prata om han och jag  =)
tänkte lägga ut lite bilder sen men får se när jag orka med det:)
igår så träffade jag och baby istan han köpte hårfärg sen cyklade vi hem till han kollade på sjunde himlen och åt kakor sen så gick vi upp till hans rum och laddade ner 50 cents film FYFAN va bra! sen började vi slinga hans hår efter det cyklade vi till österäng för att äta pizza mums va gott det va!!!! Robin va självklart med:)
Sen cyklade vi hem och kollade på hellboy 2 men jag somnade på Stoffes axel men efter en stund blev jag lite pigg jag tyckte stoffe kunde få spela lite och det gjorde han men inte alls mkt , vi hade skype på haha lite roligt med massa olika dialekter haha . Efter det så myste jag och baby låg och pratade om allt möjligt. sen somnade vi, väldigt bra dag igår:)
Imon ska vi ses igen dåå jävlar ska vi handla till nyår och bara det väldigt lugnt sen TORSDAG SMÄLLER DET!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0