Hejdär!

Nu har jag vart på Um och jag ska hämta ut lite saker imon på apoteket men kollade hur mkt pengar jag hade på kortet pappa hade satt in pengar men inte så mkt som jag hade bett om , då måste ja ragga lite på mami för att få min kamera .. Men mami sa att ja kunde köpa julklappar för dom pengar så får ja pengar imon så jag stack och köpte julklappar till Baby, Maria & Malin :)
och köpte naglack till mig själv :) haha..
när ja va i prov rummet på Bikbok kände jag hur jag började dansa till en låt sen insåg jag att det va Walk The Line på Techno/remix , självklart när ja kom hem letade jag upp den och nu ska jag lägga upp den här så ni får lyssna. ni måste lyssna på hela!
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0